אהבתם?
שתפו!

סרטי התדמית ככלי עיקרי בשיווק העסק

בעולם הווירטואלי של ימינו, סרטוני וידאו מסתמנים ככלי הקידום הטוב ביותר לקידום העסק. ביכולתו של סרטון וידאו לשפר את דירוג העסק במנועי החיפוש ולהגדיל ביעילות את מעורבות הלקוח.

moreweb
22/08/2016

YouTube, למשל, הינו מנוע החיפוש השני בגודלו ברחבי האינטרנט. ישנם יותר חיפושים ביוטיוב מאשר במנועי החיפוש bing, yahoo ובכל מנוע חיפוש שאינו Google. אין ספק שנתון זה התחדד לאחר שחברת גוגל רכשה את יוטיוב, ולמעשה אפשרה לשני מנועי החיפוש להזין זה את זה. נתון זה מסביר את ההנחה שהווידאו הפך למדיום בעל עוצמה אדירה, כאשר לצד סרטוני פנאי ותחביבים, בולטים סרטוני אסטרטגיה שיווקית שנועדו להעצים את פעילות השיווק של העסקים השונים. סרטון שבנוי נכון ושמכיל תוכן ממוקד מטרה, יהפוך את אתר האינטרנט או את העסק שאותו הוא מפרסם לאינטראקטיבי ולדינמי, כך שהגולשים יבצעו בו ביקורים חוזרים.


אז מה כדאי לכלול בסרטון התדמית?


ישנן מספר פעולות שתוכל לבצע באמצעות סרטון תדמית, וכולן יתרמו לשיפור תדמיתך:


לפאר את המוצר


אם אתה מוכר מוצר פיזי כלשהו, וידאו הוא דרך רבת עוצמה להמחיש לאנשים את פעולת המוצר באופן מדויק. כדאי לפרט ככל שניתן על המוצר על מנת לגרום לצופה לחוש את המוצר ולהפוך את הצופה ללקוח.


להסביר פעולות


גם אם הן פעולות שאינן קשורות באופן ישיר למה שאתה משווק, סרטוני הסברה של "כיצד לעשות..." (How to) הם דרך מצוינת לתת לאנשים מידע שימושי לגבי תחום מסוים, ועל הדרך להזכיר להם את המוצר. לדוגמא, אם המוצר הוא נוזל לשטיפת מכוניות, סרטון הסברה המראה 10 דרכים יעילות לשטיפת המכונית יכול לעשות את העבודה.


להעלות סרטונים באופן עקבי


בניית קהל קבוע עבור סרטי תדמית איננה תהליך פשוט, אבל היא בעלת פוטנציאל גבוה לשיפור המעמד השיווקי של העסק. צור סרטונים חדשים באופן סדיר ותכוף (בהתאם לתעשייה אליה משתייך העסק), כאשר רצוי לגוון בנושאים ובסגנונות - סרטון הסברתי, סרטון הומוריסטי, סרטון מוזיקלי וכדומה.


לשלב אפקטים ומוזיקה


האינטרנט העצים את הוויזואליות, ואם בעבר היה צריך להפעיל את החושים על מנת להגביר את העניין - כיום זה תקף שבעתיים. שלבו אפקטים (במידה הנכונה כמובן, הצופה לא יתלהב אם תערכו סרטון פרומו ל"פארק היורה") ויזואליים, מוזיקליים ועוד כעולה על רוחכם. בנוסף, ישנם כיום אתרי מוזיקה בהם ניתן למצוא קטעי סאונד, כגון Shutterstock, iStockPhoto ו- Ricall.


לארח מומחים


בעולם המידע הנגיש של ימינו, הצרכן אינו ניזון רק מתשדירי פרסומת, הוא גם נוהג לבדוק ולבצע סקרי שוק בנוגע למוצרים שהוא רוכש. סרטי תדמית שהם פרסומיים גרידא, בעלי אפקטים מרשימים ככל שיהיו, לא יספיקו לבדם על מנת להגביר מכירות. סרטון עם מומחה מהתחום (שף שמדבר על סוגי סכינים למשל) ייצור עומק ותוכן בשיח על המוצר.


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך