אהבתם?
שתפו!

כיצד למצוא חנות אינטרנטית העונה על הצרכים שלך

עבור בעלי עסקים רבים הקמת חנות אינטרנטית היא צעד מתבקש. בשנים האחרונות ניתן לראות עלייה חדה של אנשים המבצעים קניות דרך האינטרנט, גם בתחומים שעבר לא נתפסו כמתאימים להקמת חנות באינטרנט

moreweb
18/12/2016

 

חנות העונה על הצרכים הגרפים שלכם


בדיוק כפי שהייתם נכנסים לחנות מרשימה כך גם תבחר להיכנס לחנות בה הושקעה מחשבה רבה מבחינה עיצובית. כולנו מכירים את המשפט: אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני והדבר דומה מאד בעולם העסקים בו מוקמת חנות אינטרנטית.

הצגת מסר שפוי


מילת המפתח בעת איתור חנות העונה על הצרכים שלך היא מסר. אם אתה מבחין בריבוי מוצרים בעמוד הבית הרי בשלב מסוים תפסיק לגלות עניין ולא להתייחס לדפי הקטגוריות באתר. חנות אינטרנטית המשקיעה מחשבה בבניית מסר תנסה לכוון את הלקוחות להגיע למקום מסוים בחוכמה.


הצגת מידע באופן ברור


בעת חיפוש אחר חנות באינטרנט העונה על הצרכים יש לבחון האם המידע מוצג באופן ברור ואתה מבין מה החנות מציעה לך. לצורך כך בחן האם החנות מציעה מספר טלפון ודפי מידע שונים באמצעותם ניתן להתרשם מהמוצרים בחנות.

 

בדקו האם קיימים מבצעים


בדומה לחנות פיזית, גם חנות וירטואלית מציעה לא מעט מבצעים על פריטים שונים על מנת להגדיל את כניסתם של הגולשים. על מנת לוודא כי הגולשים באתר מגלים עניין יש חשיבות רבה להבליט את המבצעים ולעדכנם בקלות.


האם האתר ללא תקלות


בעת ניסיון למנות פרמטרים חשובים העונים על הצרכים בעת הקמת חנות באינטרנט, הרי אתר אינטרנט ללא תקלות ייחשב לפרמטר חשוב בהחלט. כל מי שנכנס לחנות מצפה לקבל רשימה מסודרת של פריטים תוך אפשרות לקנות את הפריטים בקלות יתרה מה שמכונה חווית משתמש. מבחינת הלקוח אין זה משנה האם מדובר בחנות בהקמה או בחנות ותיקה, ולכן יש לשים את הדגש על חווית המשתמש. הקדשה של תשומת לב לתקינות האתר תגרום לכניסתם של לקוחות מרוצים.


אמינות


בעת חיפוש אחר חנות באינטרנט יש להניח כי הגולש חיפש חנות בעלת שם טוב הנחשבת אמינה. הזכרנו בתחילה כי קיימות לא מעט חנויות אך סקר קצר יכול להוביל לגילוי כי לא כל חנות נחשבת אמינה. על כך, קיימת חשיבות רבה לבחון היטב את היצע החנויות הקיימות ולראות האם מדובר בחנות בעלת שם המשדרת אווירה רצינית כזו שתגרום לקהל הגולשים להיכנס לחנות על מנת לרכוש מוצרים.


השקיעו בתוכן איכותי


לשאלה מהו תוכן איכותי התשובה היא תוכן בעל ערך מוסף לגולשים הנכנסים לאתר. הכוונה היא לכתיבת מאמרים המספרים את סיפורה של החנות וגורמים לקהל הגולשים לקבל אינפורמציה מלאה וחדשה. אותו תוכן ייצור אצל הגולשים אמון שיאפשר לו לרכוש מוצרים.

 


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך