אהבתם?
שתפו!

ייעוץ עסקי שיווקי

כל עסק עצמאי כדאי שיתייעץ עם יועץ עסקי שיווקי על מנת שהוא יעזור לו לקדם את העסק.

moreweb
13/02/2017

 

כיום ישנם הרבה יותר בתי עסק של אנשים פרטיים שרוצים להיות עצמאיים ולעבוד בלי שיהיה להם בוס על הראש. זה נכון שעבודה כשכיר היא לא תמיד קלה והרבה יותר קל לבן אדם להיות הבוס של עצמו. הבעיה מתחילה כאשר העוסק העצמאי מתחיל בעבודה העצמאית ופתאום הוא מגלה שזה לא כל כך קל והעסק לא ממש זורם כפי שהוא חלם ותכנן. לפעמים הוא מתחיל להתחרט על הצעד שעשה, הוא רוצה להחזיר את הגלגל אחורנית אך פעמים רבות מדובר בהשקעה אדירה של כספים בבנייה של העסק, ברכישת הסחורה, בהקמת אתר האינטרנט, וזה ממש לא יהיה חכם לקפל את הציוד ולסגור את הבסטה כאשר לא ניתנו לעסק כל האפשרויות להצליח. זה בדיוק הזמן לפנות אל איש מקצוע שמציע ייעוץ עסקי שיווקי.

ייעוץ עסקי שיווקי - מה זה ייתן לעסק?

כאשר בעל העסק פונה לקבל ייעוץ עסקי שיווקי הוא בעצם מבסס את כל העסק גם מבחינת החזון שלו, המטרות שלו, ובעקבות זה גם מבחינת ההתנהלות הנכונה שלו. כי מה קורה בתהליך האימון העסקי? המאמן שואל את המתאמן שאלות מכוונות, ואלו מסייעות למתאמן להגיע לתשובות ברורות ולהגדרות מתאימות, למה בעצם הוא שואף להגיע. לכל בית עסק אמור להיות חזון כלשהו, ועסק שנפתח ללא חזון וללא מטרות ברורות, רק כי בעל העסק רוצה להיות עצמאי, יהיה לו קשה מאוד להצליח כאשר הוא חותר לכיוון שאינו ידוע. כאשר מגדירים את המטרות בצורה הברורה ביותר, ובעל העסק יודע למה הוא מצפה מהעסק, אל מי הוא מכוון את העסק ומה השאיפות שלו לגבי העתיד, הרי שהוא יהיה מסוגל לקבוע לעצמו את היעדים ההגיוניים לכל פרק זמן כך עד שהעסק יצליח לעלות על דרך המלך.

 

ייעוץ עסקי שיווקי - רק אצל היועץ המקצועי

בגלל שכל התחום של האימון האישי נעשה בשנים האחרונות נפוץ כל כך, חשוב מאוד לפנות ולקבל את הייעוץ רק אצל איש מקצוע מנוסה שהצליח לשקם עסקים רבים ולהעלותם על דרך המלך תוך ליווי מקצועי אישי ארוך טווח שמוביל לתוצאות מוכחות במגרש העסקי.


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך