אהבתם?
שתפו!

שלטים לבית העסק

אחד האמצעים לפרסום העסק הוא באמצעות שלטים. כיצד נדע באיזה שלט לבחור, מה לכתוב עליו והיכן למקום אותו? כל הפרטים לפניכם.

moreweb
19/02/2017

שלטים לבית העסק - moreweb

 

כל מי שמנהל בית עסק מודע לצורך לבלוט ולהודיע לכולם 'הנה אני כאן'. לא לשם התפארות גרידא, אלא כדי להודיע ללקוחות על בית העסק ובעקבות כך להתפרנס בכבוד. ישנם היום הרבה מאוד דרכים לפרסם את העסק שלך, מקמפיינים ממומנים בגוגל, פסייבוק, אינסטגרם וכיוצא בזב ודרך אחת קצת פחות שכיחה היא בעזרת שלטים.
ישנם סוגים רבים של שלטים לבית העסק. יש את השלטים הרגילים ללא כל חיבור לחשמל ויש את אלו המוארים מבפנים, יש את המוארים מלמעלה ויש את השלטים הדיגיטליים, השלטים התלת ממדיים ועוד מגוון רחב של אפשרויות שילוט עבור בית העסק.

 

שימושים נפוצים של שלטים לבית העסק

 

שלט לבית העסק מיועד בדרך כלל על מנת לציין את שמו של בית העסק, שעות הפעילות שלו ומספרי הטלפון להתקשרות איתו. לעיתים יהיה השלט מיועד על מנת לדווח על מבצע כלשהו וכאשר מדובר באירוע עסקי הרי שלשלט יהיו שימושים נוספים כמו מידע בדבר בתי העסק המשתתפים באירוע, שלטי הכוונה או כל מידע רלוונטי אחר.

 

איך מתכננים שלטים לבית העסק?


כאשר אנחנו יודעים היכן אמור להיות ממוקם השלט ומה המסר שנרצה לבטא דרכו, נוכל להתחיל בתכנון של השלט. יהיה עלינו לקחת את המידות המדויקות בהתאם למקום בו הוא אמור להיתלות ולתכנן את המסר באופן שימשוך את העין. תכנון שאינו נכון עלול להוביל בסופו של דבר לשלט שלא יוכל לעמוד כראוי במקומו שיועד לו, וכאן מדובר בסכנת נפשות ממש כי השלט עלול חלילה ליפול על ראשו של אי מי מהעוברים והשבים. השלט עצמו צריך אף הוא להיות מתוכנן ומעוצב היטב כדי שהוא יצליח ללכוד את מבטם של העוברים והשבים. הצבעים אמורים להיות חזקים ואיכותיים שלא ידהו מהר ויאבדו את כל האפקט שלהם.

 

איך תוודאו את איכות השלטים?


אם אתם מדפיסים לראשונה את השלט לעסק שלכם, חשוב שתלמדו להבחין מהו שלט איכותי שאכן ישרת את מטרתו ויוביל אליכם את הלקוחות ואיזה שלט אינו כזה.


הדפסה טובה ואיכותית - השלט אמור לעמוד מחוץ לבית העסק שלכם ולהיות חשוף למזג האוויר הקיצוני בקיץ החם וגם בחורף הגשום. הוא אמור להישאר בצבעיו המקוריים ולא לדהות בעקבות החשיפה לשמש וגם לא לאבד מצבעיו בעקבות הגשמים. עליכם לבדוק שההדפסה תהיה איכותית ותבטיח את עמידותו לאורך שנים.


מסגרת חזקה - השלט אמור לעמוד בתוך מסגרת מעץ או מברזל כאשר הדבר תלוי בגודל של השלט ובאפשרות החיבור שלו למקום. כאן חשוב לוודא כי מדובר במסגרת חזקה ובטיחותית שתוכל להחזיק היטב לאורך זמן.


התאמה מבחינה גרפית - חשוב לתכנן את העיצוב הגרפי של השלט כי זה מה שהלקוח יראה בסופו של דבר והעיצוב הגרפי הוא זה שאחראי על משיכת הלקוחות לבית העסק או לחילופין-התרחקותם משם.


תכננו היטב את השלט שלכם הן מבחינת העיצוב החיצוני והן מבחינת חוזקו ואיכותו ותיהנו משילוט מרשים ואיכותי לאורך זמן.

 


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך