אהבתם?
שתפו!

טיפים לקידום עסקים

בעידן של היום, פחות ופחות מפרסמים בוחרים באופציות הפרסום המסורתיות. לפניכם שיטות פרסום עכשוויות שיעזרו לכם לקדם את העסק שלכם ביעילות ובמהירות

moreweb
02/07/2017

אם יש לכם עסק קטן אתם בוודאי רוצים לדעת כיצד תוכלו לקדם אותו ולהפוך אותו לעסק שיש לו יותר ויותר פניות. בעבר, כדי לקדם עסק היו בעלי העסקים השונים פונים למשרד פרסום על מנת ליצור לעסק פרסומות ברדיו, בטלוויזיה או על גבי שלטי החוצות ובכך גורמים ליותר חשיפה לעסק. כיום מלבד דרכי הפרסום הספציפיות האלה, ישנן מגוון דרכים שניתן באמצעותן לשווק את העסק ולקדם אותו. אז מהן אותן דרכים ושיטת לקידום? הכל בהמשך.

 

לקדם את האתר בגוגל

 

קידום אתרים היא אחת השיטות הנפוצות ביותר לקידום עסקים כיום. בעשור האחרון כמעט לכל בית עסק יש אתר אינטרנט פעיל, אך כדי שהוא יהיה מקודם וחשוף לקהל הרחב חשוב לבצע קידום אתרים. כיום ישנן שתי לקידום אתרים שאחת היא קידום ממומן והשנייה היא קידום אורגני. קידום ממומן שם את הדגש על קידום באמצעות תקציב שמוביל את האתר שלכם לדירוג גבוה במנועי החיפוש תוך שהאתר נחשף במקומות הגבוהים בגוגל והראשונים והוא קידום שנעזר גם במודעות ובאנרים. הקידום הארוגני הוא כזה שנעזר בהמון תוכן איכותי, בשתילת מאמרים איכותיים ברחבי הרשת, ובמילוי האתר באינפורמציה מעניינת ללקוח. בקידום האתר שלכם חשוב לבצע את הבחירה הנכונה לקידום לפי הזמן העומד לרשותכם, התקציב והדרישות שלכם.

 

קידום ברשתות החברתיות

 

הרשתיות החברתיות ביניהם הפייסבוק, האינסטגרם, טוויטר, סנאפצ'ט ועוד פתחו בפני בעלי העסקים עולם שלם שבאמצעותו ניתן לקדם עסק. קידום דרך רשתות חברתיות הוא קידום שניתן לבצע לבד או באמצעות אנשי מקצוע המומחים בקידום עסקים דרך הרשתות החברתיות. כדי לעשות זאת כל מה שצריך הוא לפתוח חשבון עסקי, ולהתחיל לקדם את העסק דרך העלאת פוסטים בנוגעים לבית העסק, תמונות מעניינות, וקידום ברשת החברתית דרך יצירת לייקים ואוהדים.

 

יחסי ציבור

 

יחסי ציבור הם בעצם הקשר שלכם עם הקהל שנוצא דרך מוקדי תקשורת. ולכן, חשוב ליצור יחסי ציבור לעסק. נסו ליצור קשר עם גורמים שונים בתקשורת שיוכלו ליצור באזז סביב העסק שלכם. שלחו הודעות לעיתונות אודות מכירות גדולות בעסק, אודות סלבריטאים שנכנסו לרכוש אצלכם פריטים והוסיפו תמונות, נסו ליצור עניין דרך התקשורת, ואל תוותרו - בסופו של דבר אחרי התמדה, אייטם יכנס לתקשורת והוא יצור את התהודה שאתם מחפשים.

 

מועדון לקוחות

 

אל תשכחו להקים מועדון לקוחות. מועדון כזה יקדם את העסק שלכם, הוא ידאג להחזיר את הלקוחות שלכם לעסק והוא יתחזק את העסק שלכם בכל זמן. את מועדון הלקוחות מקימים דרך הרשמה של לקוחות קיימים למועדון שלכם. לאחר שלקוח נרשם חשוב לדוור אותו מידי פעם בהודעות על מבצעים שווים, במכירות מיוחדות, בהשקת קולקציות ועוד. אל תשכחו לצ'פר את הלקוחות הקבועים בהנחות, במתנות ושאר מבצעים שווים.


אם תעשו את כל אלה - תראו כיצד העסק שלכם משגשג ומצליח.


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך