מצד אחד אתרים רספונסיביים הם מאד טרנדיים וקלים לתחזוקה. מצד שני חווית השימוש במובייל שונה לחלוטין ודורשת התייחסות אפיונית, עיצובית וטכנולוגית נפרדת. מור נחמני, מנכ"ל moreweb, מנסה לפתור לכם את הדילמה.
מור נחמני
11/12/2013
הפתרון הנכון במובייל: כך תבחרו בין אתר רספונסיבי לבין אתר מותאם
עלות של הבאת גולש לאתר בפעם הראשונה לרוב כרוכה בעלויות פרסום ומאמץ רב, חבל יהיה שכל המאמצים הללו יתבזבזו רק על ביקור אחד ולכן חשוב לדאוג להגדיל את אורך החיים של הלקוח ולהחזיר אותו לאתר שלכם שוב ושוב. הנה כמה טכניקות שיעזרו לכם לעשות את זה
רועי פוברצ'יק
01/12/2013
איך למכור לגולשים גם אחרי שהם עזבו את האתר שלכם
אם בשבועות האחרונים נבהלתם והתבלבלתם מקריאת מאמרים על הצורך בהנגשת אתרי אינטרנט בישראל, קנסות עצומים ותקנות מוזרות, כדאי לקחת נשימה עמוקה לקרוא את הפוסט הזה.
moreweb
21/11/2013
בלי בהלה: מה משמעות החוק להנגשת אתרי האינטרנט בישראל
עמוד הקנייה, העמוד החשוב ביותר באתר מסחר אלקטרוני, גם אמור להיות העמוד עם אחוז ההמרות הגבוה ביותר באתר שלכם. 6 אלמנטים פשוטים יעזרו לכם למכור יותר.
רועי פוברצ'יק
06/11/2013
מהם האלמנטים שיגרמו ללקוח שלכם לחייך גם בעמוד הקנייה?
כדי לבנות עסק מוביל וייחודי אתם צריכים להכיר לעומק לא רק את המוצרים של המתחרים שלכם, אלא את הDNA שלהם, התרבות ממנה הם באים ואיך הם תופסים את הלקוחות שלהם. כך תלמדו את הדברים החשובים על המתחרים שלכם
רועי פוברצ'יק
30/10/2013
איך לעקוב אחרי מערכות היחסים בין המתחרים שלכם ללקוחות שלהם ולחזק את המותג שלכם
אחרי שהצלחתם להביא לקוחות חדשים לחנות האלקטרונית, מגיע השלב הקריטי - מכירה. המטרה שלכם היא שהגולשים לאתר יקנו את מה שהם באו עבורו, ויוסיפו לו עוד כמה פריטים. כמה דרכים להגדיל את סל הקניות שאולי לא ידעתם עליהם.
רועי פוברצ'יק
16/10/2013
איך מגדילים את סל הקניות של הגולש באתר מסחר אלקטרוני?
1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  |  7  |  8  |  9  |  10  |  11  |  12  |  13