אהבתם?
שתפו!

העולם של קידום אתרים

יש ברשותכם אתר אינטרנט? הנקודה המרכזית היא שבתחום קידום אתרים אין קסמים כלל וכלל: כדי שמטרת העל החשובה הזו תוגשם לה - נדרשת לא מעט עבודה. העבודה הזו היא קידום אורגני של האתר במנועי החיפוש, מה שידוע גם בתור SEO. אז איך עושים את זה נכון?

moreweb
07/07/2015

מחקר, מילות מפתח ומה שביניהם

 

על מנת שקידום האתר יהיה יעיל, נדרש לבחון היטב את שדה המשחק. כצעד ראשון, יש להחליט מהן מילות המפתח על פיהן יתבצע הקידום. לצורך זה, נדרש להכיר את התחום התחרותי שבו פועל העסק: למשל, מבחינת המתחרים הישירים שלו. ברור שככל שהתחום בו הוא עוסק מבוקש יותר כך גדלים הסיכויים שהחיפוש אחר מילות המפתח הנוגעות אליו אכן יתבצע, אך כך גם גדלים הסיכויים למספר רב של מתחרים.


הגדרת מילות המפתח שיקודמו היא צעד מרכזי בדרך להצלחת התהליך. כאן, עיקר הקושי הוא למצוא את האיזון: מצד אחד, נדרש שהמילים יהיו מחופשות על ידי הגולשים (כלים שונים של גוגל מאפשרים ללמוד על כך). מן העבר השני, כך רצוי לבחור במילים "נישתיות" יותר, שיסייעו לאתר להתבלט. בכל אופן, חייבת להיות הלימה מושלמת בין המילים המקודמות לבין מהות האתר והתוכן הנמצא בו, כאשר היעדר הלימה תביא לכך שתוצאות הקידום ייפגעו בצורה ניכרת.

 

בואו לקרוא עוד כיצד לאפיין אתר

הבסיס הוא בתוכן

 

הגם שהאלגוריתם על פיו קובע מנוע החיפוש של גוגל את תוצאותיו סודי לחלוטין, אפשר בהחלט להצביע על מספר דגשים חשובים בקידום האתר. הנחת היסוד היא שככל שלאתר עצמו יש יותר קישורים, ורצוי כאלה איכותיים ככל האפשר (למשל, מאתרים בעלי כניסות מרובות), כך הדירוג שלו במנוע החיפוש צפוי לעלות.


כשזה נוגע לתחום של קידום אתרים, כאמור, אין פתרונות קסם. נדרש להפיץ את האתר בשלל דרכים, כאשר האפשרויות הנפוצות הן מאמרי תוכן, קידום בפורומים או ברשתות חברתיות, רישום באינדקסים מקצועיים ועוד. עקב העובדה שישנה השפעה גם לאיכות התוכן, יש לתת את הדעת גם עליו: תוכן שאינו איכותי, עם טעויות הגיה ותחביר או עומס יתר של מילות מפתח עלול להחטיא את המטרה ולגרום לכך שהאתר דווקא ירד לו בתוצאות החיפוש.


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך