אהבתם?
שתפו!

הסיבה שבגללה העסק שלכם צריך מיתוג עסקי

הגשמתם את החלום ולאחר תקופה ארוכה של הכנות, השקעה כספית ולא מעט אנרגיות ומשאבים נפשיים אתם מוכנים לצאת לדרך.

moreweb
27/10/2016

יש לכם אמונה מלאה בעסק שלכם, תכננתם את תהליכי העבודה בצורה מדויקת וכל מה שחסר הוא לקבל את הפניה הראשונה, ואת גל הפניות שיגיעו בעקבותיה. אלא שגם אם אתם באמת הטובים ביותר, סביר להניח שאתם פועלים בשוק שבו יש לכם כמה וכמה מתחרים שלכל אחד מהם יתרונות שונים, וגם אם היום הם לא קיימים - אין זה אומר שהם לא עשויים לצוץ בהמשך הדרך. אם כן, המטרה העיקרית של העסק שלך בשלב זה היא לבלוט ולמשוך את עיני הלקוחות, ואחד הכלים המשמעותיים ביותר לשם כך הוא מיתוג עסקי.


מה הוא מיתוג עסקי?


המונח הגדול והמוכר הזה למעשה טומן בחובו לא מעט תכונות רגשיות והשפעות על הצרכן הפוטנציאלי. בעולם שבו התחרות רבה וחברות שונות מציעות שירותים זהים אין ספק כי כל מותג מבקש ליצור קשר עם הלקוחות ולחזק אותו לאורך הדרך. מיתוג עסקי נכון שמורכב מעיצוב גרפי, אתר אינטרנט, כרטיסי ביקור ומודעות פרסום בערוצים השונים, הוא מיתוג שיחזק את האופן שבו תופסים הלקוחות את העסק. ככל שחוויית הלקוח תהיה טובה, כך סביר יותר להניח שהלקוח יחזור בנקודות מפגש שונות שבהן ייתקל במותג.


איך מתחילים?


מעצב גרפי בוגר מסלול לימודי גרפיקה ממוחשבת ועיצוב יוכל לעזור לכם בתכנון הלוגו ומקדם אתרים יוכל לסייע לכם בתכנון אתר האינטרנט שלכם - אבל עוד לפני שתגיעו לשלבים הללו חשוב שתערכו מחקר מקדים ותדעו לקראת מה אתם צועדים, ומה הוא הכיוון הרצוי מבחינתכם. עוד בטרם יחל המעצב לתכנן סקיצות שונות והרבה לפני שיתחיל המתכנת שלכם לבנות מפת אתר מוגדרת חשוב לבצע מחקר ראשוני ולאפיין את המותג שלכם, את החוויה שתרצו להעניק ללקוחות ואת המסרים שאתם מבקשים להעביר. רק לאחר שתגדירו את צרכי המותג בצורה מדויקת תוכלו לתכנן גם אתר תדמית, אפליקציה מתאימה, דף פייסבוק עסקי ומרשים, שיווק דיגיטלי ומוצרי קד"מ שונים. חברה מקצועית ואנשים בעלי ניסיון ורקע במיתוג עסקי, עיצוב גרפי ובניית אתרים - הם הגורמים שיעזרו לכם לעבור את כל השלבים הללו בצורה טובה, ולהשלים את התהליך עם מותג מרשים ומושך שיביא לכם לא מעט לקוחות.


סל כלים משמעותי


מיתוג עסקי, אם הוא מתוכנן כהלכה ובאופן מקצועי, למעשה יעניק לעסק סל כלים שילווה אותו לכל אורך הדרך, באסטרטגיה השיווקית בכלל ובפרסום בפרט. השפה השיווקית יוצרת בידול ומבליטה את המותג לעומת המתחרים, ועם תשומת לב לפרטים הקטנים ובחירה במיתוג מדויק ניתן ליצור לעסק זהות שהלקוחות יתקשו לפספס. גם אם בנית קו מוצרים איכותי, גייסת צוות מקצועי ובחרת בקפידה רק את הציוד האיכותי ואת חומרי הגלם המשובחים ביותר, מיתוג הוא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחת העסק, על תפיסת הלקוחות ועל חוויית המשתמש.

 


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך