אהבתם?
שתפו!

שירותי אחסון אתרים

מדוע יש צורך בשרת אחסון לאתר ואיך לבחור חברה המספקת שירותי אחסון אתרים?

moreweb
29/01/2018

כמות המידע והתכנים הזורמים באתרים השונים שבאינטרנט הינה עצומה. לבעלי האתרים יש צורך לאחסנם היטב על מנת לחשוף אותם בפני גולשים פוטנציאליים. הם מעוניינים שהמידע שבהם יהיה נגיש וזמין 24/7. ניתן לאחסן תכנים במקום המיועד להם במחשב או בשרת אחסון חיצוני. במקרים רבים, שטח האחסון הפרטי קטן מאוד. לעומת זאת, שרת אחסון אתרים מאפשר אחסון יעיל מאוד בגלל שהינו בעל עוצמה גדולה מאוד ונפח אחסון רב ביותר. כך, הוא מספק מקום אחסון לחברות רבות הנזקקות לכך בתמורה לתשלום דמי שכירות. לגולש החיצוני יש מידע זמין כל העת שמוצג בקלות רבה ולא תמיד הוא מודע לעובדה שהשירות הוא חיצוני ולא של האתר עצמו. למעשה, אין זה מעניינו כל עוד המערכת עובדת יפה.

 

שירות יעיל וזול

 

הטכנולוגיה העומדת בבסיסו של השירות הנ"ל פותחה לאורך זמן וכוללת מודל שמחלק אזורים שונים בשרת שמתחבר לנקודה מרכזית המחוברת למעבר נתונים מהיר באינטרנט. המודל המוצלח הזה, מאפשר, אפוא למשתמשים רבים לקבל שירות מוזל. כך שני הצדדים נהנים והעסקאות יכולות לצאת אל הפועל. בפועל, כל משתמש מקבל קוד גישה השייך אך ורק לו. הקלדת סיסמא נבחרת מאפשרת קישור לשרת האתר האחסון ודרכו מועלה האתר הפרטי לאינטרנט. ניתן לרכוש שטחי אחסון בגדלים שונים הנמדדים במגה או בג'יגה בייטים. ככל שהשטח הנדרש גדול יותר, כן עלות השירות תהיה גבוהה יותר, ולהיפך.

 

בחירת חברת אחסון אתרים


בחירת החברה המספקת שירותי אחסון אמורה להתבצע על פי מספר קריטריונים ובראשם אופי האתר, כמות המבקרים בו וכמות תעבורת הנתונים שלו. ככל שתעבורת נתונים רבה יותר, כן, יש צורך לרכוש שירותים מחברה בעלת נגישות לשדרת האינטרנט המרכזית שהיא קו מעבר ראשי ומהיר לכלל נתוני האינטרנט בכל המדינה. כך, יוכלו הגולשים להגיע לאתר בקלות, להוריד קבצי סרטים ומוסיקה וכדומה. קריטריונים חשובים אחרים הם מוניטין, אמינות, שקיפות ותמיכה טכנית זמינה ומהירה. קיימים מספר סוגי שירותי אחסון. אחסון שיתופי שהוא פופולארי גם בזכות היותו זול, אחסון בשרת וירטואלי שנועד לחברות בעלת תעבורת תכנים רבה, ואחסון בשרת ייעודי שהוא שרת פרטי שנמצא בשליטה מלאה של הלקוח. לכל אחד יש את היתרונות שהוא מביא עימו.

 

שירות מקצועי


צריך לזכור, כי חוות שרתים אמינה היא כזאת יש ברשותה מערכות תמיכה מובנות נדרשות כמו: מערכות כיבוי אש, מערכות קירור ובקרה אקלימית, מערכות גיבוי לאספקת חשמל ועוד. כל המערכות הללו מוקמות לצורך אספקת שירות תקינה וגיבוי למקרים של תקלות טכניות ואחרות. מומלץ לבחור חברת אחסון אתרים איכותית ומשתלמת מאחר ולא מקובל להחליפה לעיתים קרובות. ניתן למצוא חברות כאלו בארץ או בחו"ל והבחירה בחברה זרה נובעת מפרמטרים נוספים כמו: שפה, גודל האתר, סוג העסק ועוד. חברת אחסון אתרים איכותית הינה בעלת תשתית טכנית ואנושית שתהיה זמינה 24 שעות ביממה.

 


התכנים הכי טובים שלנו אצלך במייל, לא תצטרף/י? בטח שכן!
קרא עוד על:
אהבת את הפוסט? שתף ותן ערך גם לחברים ולקולגות שלך